jag bygger bygger upp och du river river ner

Nu har jag varit tillbaka i hemtrakterna i ungefär en halv vecka. Har hunnit jobba första dagen på jobbet, himla kul, lärorikt & tröttsamt när man inte är van. Har även hunnit se syrran dansa bal. Hon var så otroligt vacker och otroligt duktig.
För tillfället sitter jag hemma hos pojkvännen och chillar i hans soffa. Imorgon börjar ett tredagars pass på jobbet, och sen följer syrrans student på fredag. Mycket på gång nu! Men det gillar vi, för det mesta iaf haha :)
Har Tillslut lämnat in de sista skoluppgifterna, så nu ska jag försöka pusta ut lite mer iallafall :)

Hoppas ni alla fått en helt underbar början på sommaren, the summer of 2012 - here we come!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ellie <3 sötnos

2012-06-11 @ 20:37:42
Postat av: Linda

du med Sussie ;)

saknar er!!

2012-06-11 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback