call me wendy

Mmmmmmmmm Marabou!

Om det är någon annan som kollar på BB & såg när Hanna J grät i duschen för hon ville ha choklad... THAT'S ME RIGHT NOW! :)
Har haft ett sånt jävla sug efter choklad de senaste dagarna, & tillskillnad från stackars Hanna har jag ju haft möjlighet att åka till affären & fylla på mitt chokladlager haha. Idag testade jag den nya Marabou, med jordgubbsbitar i. Delicious!
Har ni testat Kellogs fingor med röda bär? Sån lufttorkad jordgubbe är det i chokladen. Mm-mm-mmmmh!

Imorgon är jag ledig, men ska upp tidigt ändå. Det är nämligen, äntligen, dags för kvastkampen! Två dagar av tävlingar, lekar, utklädnad & fest. Mitt lag är team Neverland, vi kommer vara utklädda till Peter Pan & company. Jag kommer vara Wendy. Blå klänning, sidenband i håret, flörtiga blickar mot Peter aka Malin. Kommer bli lovely.

Idag är det ju torsdag, vilket innebar radiosändning med Nittonnollnoll tjejerna. Alltid lika mysigt.
Näst sista sändningen dock, vilket känns lite tråkigt & himla konstigt. Tiden har bara rusat förbi.
Here, en instagrambild, min första instagrambild, från studion. Jag har lagt upp en bild med instagram & har noll followers. Får ta att ändra på det.



Nu läggdags. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback