GOOD morning!

Hallå hallå hallå :)
Inatt sov jag väldigt gott för första gången på över en vecka. När jag väl vaknade hade jag inte ont, men jag var rädd för att gå upp ifall smärtan skulle komma då.
Nu har jag iallafall varit uppe i någon timma eller två, tagit lite värktabletter & har faktiskt bara lite ont nu. Så himla skönt.
Bestämde mig dock för att stanna hemma från skolan idag. Kände att jag nog skulle ha klarat av att åka dit, men att min kropp förmodligen uppskattar om jag bara tar det lugnt så länge jag kan. Så jag äntligen kan bli helt frisk igen, istället för att näääästan bli det & sen trilla tillbaka i skiten som det varit tidigare.
Så idag blir det en lugn dag hemma. Diskberget står på schemat.

Nu längtar jag verkligen till att bara ligga ute på en filt i solen & grilla & umgås med vänner. Jag läntar så himla mkt till sommaren. Har fått mitt första jobbpass inbokat nu, den 1a juni, dagen efter att skolan slutar, ska jag servera ute i skärgården. Kommer bli himla roligt!
Sen har ju min syster bal & student coming up, & jag är så otroligt stolt över henne. Vet redan nu att jag kommer att gråta av stolthet & glädje för hennes skull :)
Sen åker tjejerna & jag på kryssssning i början av sommaren! ÅH! Vad roligt det kommer bli. Än så länge är vi 8 stycken som bokat, inklusive min syster som kommer fylla år under kryssningen. Hoppas på att bli ett större gäng. Jag vill åka nu! haha :)

Jajaa. Nu ska jag försöka sova lite till. Ha det toppen people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback