om jag kunde vagga dig varm och lugn

Det har varit en väldigt mysig kväll.
Var & sände radio med mina underbara vänner i Nitton nollnoll gänget. Kan inte förstå att jag redan sänt radio i nästan ett helt läsår.. Nu är det bara tre gånger kvar innan terminen är slut. Galet.
Efter radion åkte jag & köpte mitt tredje paket värktabletter på en vecka, woop woop. Passade även på att unna mig lite chokladpudding & kakor. Hehehe :)
Sen blev det filmkväll & lite myskväll som tack till mig själv att jag städat på bra idag.
Var inte beredd på att jag hade valt en så läskig film haha. Såg Gone, med Amanda Seyfried i huvudrollen, älskar henne. Hon är så otroligt vacker. Vet inte om filmen var så läskig, egentligen, men att titta på den själv sent på kvällen fick iallafall mig att dra upp täcket under hakan & hålla för öronen. Haha.
Nu ska jag kolla på nåt lite gladare & försöka sova. Imorgon väntar den sista finputsningen av lägenheten innan pappa kommer. Sov gott alles :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback