pannkaksfrukost & tentaplugg

Sånna där dagar när man har något roligt planerat. Och sedan inser att man räknat fel på en vecka. Och att tentan inte är nästa måndag utan nu på måndag. En sån dag har jag haft idag.

Började morgonen glatt, med fula pannkakor som någon som till exempel min pojkvän som älskar pannkakor skulle skämmas över om han såg men som smakade himla gott ändå. Lekte med min nya telefon, en Iphone, överlycklig.
Insåg att jag hade tentan på måndag & inte kunde träffa mina kompisar & spela in film som jag tänkt hela dagen. On top of that har jag fått andra dåliga nyheter ang skolan, & känner mig så omotiverad en människa kan bli. Mår illa bara jag tänker på skola men tvingar mig själv att plugga ändå. Maaan vad jag längtar till att börja plugga i Norrköping. Man har nämligen inga tentor på det programmet jag ska börja på. Inga tentor! Halleluja! :)

Har säkert gått upp fem kilo så mycket jag tröstätit idag. Ska försöka laga någon riktig mat innan jag cyklar iväg till radion senare ikväll. Ska även förbi min vän Emma, som jag ska vara kattvakt åt över helgen, & titta till kissen. Men nu ska jag återgå till pluggandet. Har klagat av mig nog. Det där med att ni tycker det är tråkigt att läsa & jag tycker det är tråkigt att skriva, ja det stämmer ju säkert i och för sig. Men lite bättre känns det faktiskt haha :) Så, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback