söndagsupdates

Dagens höjdpunkt var inte när jag faktiskt klädde på mig, mjukisbyxer visserligen men ändå, & cyklade till apoteket bara för att upptäcka att det var stängt. Får se hur en natt utan nässpray ska gå, men får hoppas på det bästa! Har iallafall värktabletter kvar så jag borde klara mig :)

För övrigt har min dag i stort sett bara bestått av att titta på film. Hunnit se fem filmer, den bästa Soul Surfer som jag verkligen kan rekommendera om man är sugen på lite sommar & mycket tårar. Handlar om en tjej som älskar att surfa, som blir biten av en haj och förlorar ena armen. Filmen bygger på att hon ska lära sig surfa igen efter olyckan och lära sig leva med sitt nya handikapp. Baserad på en sann berättelse, väldigt inspirerande .
Sitter för tillfället & väntar på att BigBrother live ska börja om en halvtimma. Har laddat upp med nachochips & guacoamole med massssa vitlök. Nu jäklar ska jag äta mig frisk haha :)

Imorgon blir det skola mellan 9 & 16, woop woop, & en eventuell trip till vårdcentralen om jag inte blivit bättre. Nu ska jag försöka få i mig lite mer vitlök. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback