its friday, friday

Tar en liten vilopaus.
Har damsugit, diskat, tvättat kläder, tvättat handfatet, tvättat toaletten. & dessutom varit i skolan.
Rätt stolt över mig själv asså :)

Är dock skapligt avundssjuk på min syster. Hon sitter just nu på ett flygplan mot Kos på sin studentresa. Jag hoppas hon kommer ha så otroligt roligt, det har hon verkligen förtjänat!
Önskar jag kunde få uppleva studenten, balen & studentresan igen, det var bland den bästa tiden i mitt liv. Men nu är det Ellies tur & jag hoppas att hon får det minst lika bra som jag hade det <3

Blir alltid lite nojig när någon jag bryr mig om ska ut & resa. Speciellt Ellie, hon är ju min lilla babysister. Jag vill ju ta hand om henne, men det är lite svårt när hon är i Kos & jag är i Kalmar. Tjejen är 19 år, visserligen, men jag tror aldrig man riktigt slutar känna ansvar för sina småsyskon. Inte jag iallafall. Men jag sa ändå åt henne att leva livet, ha det hur kul som helst, & vara försiktiga & hålla ihop haha. Åh, jag hoppas de får en helt underbar resa & kommer hem välbehållna hela bunten! :)


Syskonkärlek lasts a lifetime <3


Ska försöka få tag i min far & se när han planerar att komma till Kalmar, för att se hur lång jag kan tillåta min vilopaus att bli haha. Ska bli så himla mysigt att få hit honom! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback